zondag 21 december 2014

Klacht aan PostNL

Klacht PostNL! Belachelijke gang van zaken bij PostNL KLACHT.nl

Mijn Klacht:

Het is vandaag de dag echt de spuigaten aan het uitlopen.
Wij verkopen 2dehands boeken en dat was altijd redelijk duur maar te
doen. Na de laatste tariefwijziging zijn ze echt belachelijk duur
geworden (al kan ik er niet om lachen), Eerst laten ze de mensen wennen
aan het punten systeem waardoor mensen niet meer zo goed in de gaten
hebben wat de zegels(lees punten) kosten, tijdens het puntensysteem
zijn de zegels al belachelijk duur geworden, maar nu willen ze dat je al
voor brievenbuspakketten vanaf 250gram het volle pond betaald dus 6x
0,64ct en dit mocht tot 3kg en mag nu nog maar maximaal 2kg. Oke dat de
tijden duurder worden is “normaal ” te noemen maar dat ze 1,2,3,4,6,
zegels rekenen (5 is dus nooit meer nodig) vind ik absolute misleiding
en afzetten! Als er een manier komt om post zonder postNL te verzenden
dan ga ik die gebruiken en laat ik postNL stikken zoals ze nu hun
klanten laten stikken. Welk bedrijf kan dat doen? Minder service(punten)
minder brievenbussen minder vaak legen, minder betrouwbaar en steeds
maar weer met hun prijs omhoog gaan… Ieder ander bedrijf zou (terecht)
er op failliet. Ook het feit dat er vaker poststukken gestolen/kwijt
raken siert postNL niet. Vaste postbode’s hebben nog wat eerbied voor
hun taak, maar er wordt steeds meer gebruik gemaakt van tijdelijke
postbode’s die het niets kan bommen of er iets weg komt. POSTNL een
kwalijke zaak!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de tarieven weer normaal en transparant worden en
de post de brievenbussen regelmatig en op tijd leegt dan zou ik tevreden
zijn. Dus meer service voor minder kosten , en niet zoals nu gebeurt minder service tegen torenhoge en toenemende kosten.
-------------------------------------------------------------------------------------

Bericht van Maud van Klacht.nl
4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Fenne van Klacht.nl
1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
-----------------------------------------------------------------------------------
PostNL
Heeft op 13 november 2014 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan
uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL,
dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice:
http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

---------------------------------------------------------------------

Onze Conclusie:

Post.NL lost zijn klachten op door lang genoeg te wachten en dan ervan uit te gaan dat het onderhand wel is opgelost.

Wat vinden wij hiervan?

zucht

--------------------------------------------------------------------

Bron en met dank: http://www.klacht.nl/tnt-post/klacht/belachelijke-gang-van-zaken-bij-postnl/










Geen opmerkingen:

Een reactie posten